Czy tanie pędzle mogą być dobre ?

Pędzle Jessup z AliExpress

Poszukiwania pędzli

   Każda z nas zwłaszcza na początku swojej makijażowej drogi szuka produktów, które pomogą nam zgłębić tajniki makijażu. Jednymi z najpotrzebniejszych narzędzi są pędzle.
   Pewnie znacie to uczucie, kiedy kupujecie cudowną, pierwszą paletkę cieni, bronzer, rozświetlacz czy inne cudeńko. Wracacie do domu, nie możecie się doczekać aby ich użyć i... No właśnie, całą zabawę psuje Wam brak potrzebnego puchacza, którym mogłybyście zaaplikować produkt. Niby w paletce jest dołączone coś co powinno Wam to umożliwić, ale jakieś to takie nieporęczne, kłuje w oko, nie bardzo chce ten cień na powiekę nałożyć. 
   Rozpoczynacie poszukiwania wymarzonych pędzli w internecie, bo w drogeriach coś mają, ale pojedyncze sztuki a tych po które przyszłyście oczywiście nie było. Wujek Google podpowiada, że fajne pędzle ma w sumie Zoeva albo Sigma a i w Sephorze coś się znajdzie. Entuzjastycznie klikacie w link i czar pryska... 5 pędzli kosztuje od 150 do 300 zł. Nie widzę najmniejszego sensu wydawać tyle na starcie, gdzie jeszcze nie wiecie czy będą to kształty odpowiednie dla Was. Co wtedy zrobić ?

Pędzle Jessup 

   W takiej sytuacji warto zajrzeć właśnie na AliExpress i sprawdzić ofertę marki Jessup. Znajdziecie tam zarówno oficjalny sklep tej marki jak i sprzedawców indywidualnych, którzy oferują te właśnie pędzle. Jeśli nie przekonują Was zakupy na Ali to spokojnie, polskie drogerie internetowe takie jak cocolita.pl, puderek.com czy mintishop.pl również je oferują. Za nieco wyższą cenę niż na popularnych chińskim serwisie ale nadal taniej niż pędzle innych topowych marek. Przykładowo mały zestaw 6 pędzli do makijażu oczu znajdziecie już za 30 zl na chińskim allegro, A wielkie zestawy 25 pędzli do wszystkiego czego możecie potrzebować za 160-170zł. Czyli cenę ok. 5 pędzli drogich marek. Przyznajcie, że 5 złoty za pędzel brzmi kusząco ?

Co z jakością ?

   Przy pierwszym zamówieniu produktów Jessup czekałam na kuriera z duszą na ramieniu. Internet zalewa masa bardzo złych jakościowo pędzli w podobnych cenach. Czemu te miałyby być lepsze ? Przyznaję się bez bicia, często zdarza mi się kupić coś tylko dlatego, że podoba mi się wizualnie. Tak było i tym razem, piękne trzonki i ogrom jasnego włosia skusiły mnie do zakupu. 
   W końcu rozbrzmiał wyczekiwany dzwonek do drzwi i pan przyniósł moje zamówienie z dalekiego wschodu. Na pierwszy ogień zamówiłam niewielki zestaw pędzli do oczu. Rozpakowałam zamówienie i zamarłam... W moje ręce właśnie trafiły pędzle przepięknie wykonane, idealne białe trzonki i jasne włosie dokładnie przystrzyżone w odpowiednie kształty. 
   Po pierwszych testach byłam zachwycona. Jako że pędzle mają włosie syntetyczne połączone z naturalnym, delikatnie łaskoczą w powiekę. Ale nie kłują ! Są bardzo precyzyjne, doskonałe do blendowania. Mój makijaż oczu wskoczył na wyższy poziom. 
   Później przyszła pora na zestaw do twarzy. Pędzle do pudru, bronzera, rozświetlacza czy różu również mnie nie zawiodły. Mają bardzo zróżnicowany poziom zbicia włosia, przystosowany do konkretnych produktów. Mimo intensywnej pracy nimi oraz częstego mycia nie tracą włosów i nie odkształcają się. 
   Jedyne czego im brakuje w porównaniu z np. ZOEVA to pięknych, zdobionych skuwek. Te nie są tak cudownie wyrzeźbione. Jednak nie oszukujmy się, to wcale nie odbiera przyjemności ich używania !


Dla kogo się sprawdzą ? 

   Dzięki ogromnej ilości zestawów, które oferuje nam marka Jessup, każda znajdzie tutaj coś dla siebie. Zarówno Ci, którzy dopiero zaczynają przygodę z makijażem, jak i Ci, którzy potrzebują wzmocnić swoją armię do profesjonalnego użytku. Za niewielkie pieniądze, możecie sami sprawdzić, jakie kształty najlepiej Wam się sprawdzą i ewentualnie w przyszłości zastąpicie je droższymi modelami. 
   Jessup oferuje nam również kupno pojedynczych pędzli, jednak moim zdaniem w ogóle się to nie opłaca. Dlaczego ? Ponieważ wychodzi to dużo drożej. Czasem przy dołożeniu kilku złoty dostaniecie mniejszy zestaw zamiast jednej sztuki. 


Czy używam tych pędzli ? 

   Jak najbardziej. Jest to firma, z której pędzle kupuję najczęściej. Jeszcze nigdy mnie nie zawiodły i zawsze pozwalają mi osiągnąć zamierzone efekty.  Z ręką na sercu polecam Wam te produkty. Tym razem muszę napisać, że jakość nie idzie w parze z ceną. Uważam, że pędzle tej marki spokojnie mogłyby kosztować dwa lub trzy razy więcej.  Ale Cśśśśś !!! bo jeszcze tak się stanie ! 
   Podsumowując. Pod każdym względem jestem na TAK ! Niska cena, świetna jakość. A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać ? 
Karola


Komentarze

  1. Pędzli używam głownie do podkładu, bo używam mineralny więc tylko w ten sposób go mogę nałożyć. Tych pędzli nie znam, ale jak mówisz, że takie dobre, to muszę sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej szczerze je polecam, Sama używam ich już od 2 lat i z pewnością jeszcze nie raz kupię

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty